15. 11. 14

Preprosto HVALA

Za tri zelo posebne osebe...preprosto HVALA. Hvala za vaš čas in vložen trud, hvala za nesebično razdajanje ljubezni in topline.



 
 
                                           Ralph Marston                                                                     
                                          
Čestitke prijavljam na Ko me inspirira #31 in v  Tinino Galerijo meseca novembra.



17 komentarjev:

  1. Prekrasne zahvalnice
    lepe papirje si izbrala
    lep dan
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Klara, ta je pa res čudovita. Barve in stil pisano meni na kožo. Prekrasna.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite zahvalnice.Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. kakšne čudovite zahvalnice ;) lep papir in dodatki ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa kombinacija barv,krasna zahvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasne zahvalnice si ustvarila! Zelo so mi všeč. Super kombinacija papirčkov in trakca. Misel, ki si jo dodala, pa je še kako resnična. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nezne, z vintage pridihom in povedo vse. Hvala tudi tebi, da si se nama pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uporabila si prečudovite barve, metulji so enkratni in kot celota mi je zelo, telo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Klara, čudovito...kot vedno pri tebi. Pričarala si tri velikanske nasmehe :-) ...pa še vsem nam, ki jih lahko občudujemo tukaj :-) Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite so. Zelo mi je všeč izbira barv in papirjev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepe so, Klara! Krasno si skombinirala papirje, barve in senčenje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Klara....čudovite zahvalnice si naredila. Z malo dodatki: metulji in nežnim trakcem si naredila ....wwwwaaauuuu...efakt. Res je krasen papir. Hvala tudi tebi, da lahko pokukam v tvoj ustvarjalni kotiček in da se oglasiš tudi pri meni ;)))
    Lep teden ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Fenomenalna zahvalnica s čudovitim spremnim tekstom :). Res narejena z ljubeznijo in za posebno osebo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)