6. 1. 14

Winter Wonderland

Na žalost ni bil ta Božič prav nič zimsko "obarvan". Dež še kar vztraja, snega pa od nikoder. No, če ne drugo je vreme med prazniki bilo idealno za ustvarjanje. Tako sem si kar sama pričarala malo zimske idile in to, zame na čisto nov način. Prvič sem se poizkusila v mixed media tehniki na platnu. Tale Sizzixov jelenček mi je tako zelo všeč, da sem ga kar nekajkrat uporabila kot motiv. Pravo inspiracijo pa mi vedno znova daje Sonja z njenimi krasnimi kreacijami. Moja pot v tej smeri je še zeeelooo dolga...prvi korak pa je končno narejen. ;))
Rada bi vam še enkrat zaželela  novo leto polno prvih korakov in novih, uspešnih poti ter ustvarjalnih navdihov.







This is my first mixed media  on canvas... and certainly not the last. :)) 

 I'm entering this project to:
Simon Says Stamps Mondey Challenge: Blues
Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Something New
Craftalnica: Božični čas


25 komentarjev:

  1. Vrlo lijepo si se poigrala s tom tehnikom. Krasan konačni rezultat.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav nič ni videti, da bi se prvič "igrala" s to tehniko! Izdelek je enkraten in mislim, da bo še kakšen nastal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako lepo ti je uspelo tole "packanje" in nastala je čudovita slika! Zelooo mi je všeč.
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFTalnici! Srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si s preizkusila v mix media tehniki. A ni fajn takole pacati, dodajati barve, izreze...? Meni je to res prava terapija. In Sonja je res inspiracija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je!!!!
    Super uporabljena tehnika
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Great canvas, I love how your tree is in sections like that, it's so effective! Thanks for joining us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna je.
    Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuu, odlično ti je uspelo. Barve so čudovite, motiv tudi. Le še kaj podobnega pokaži, ker ti gre res odlično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau, prekrasno ti je uspelo! Prav nič ni videti, da je to tvoj prvi izdelek takšne vrste. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  10. Uwauu.. voščilnica je prekrasna!
    Na njej mi je všeč popolnoma vse.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimiva voščilnica v meni popolnoma neznani tehniki.

    LP,
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je tudi všeč mix media.Tvoja smrekca je pa top! Dobro si opremila to platno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful! The reindeer looks so pretty and I love the colors! :) Thank you for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši
  14. Your mixed media canvas is darling! I love the colors on this! Those brown and soft blue tones look amazing together. I also love that leaning Christmas tree and that proudly prancing reindeer. So pretty! This is a really nice piece and I thank you for sharing it with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. <3 Candy

    OdgovoriIzbriši
  15. uau kako lep mixmedia. tudi jaz sem se že matrala in obupala, samo me zopet spet nekaj matra :))) Sonja je pa tudi moj vir navdiha :))) lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobro si se znašla z različnimi materiali, izrezi in barvami. Ni videti, da si začetnik v tej tehniki :-) Meni je tvoji izdelek zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ko sem pregledovala prijavljene izdelke na izzivu, sem glasno komentirala. Tale je pa zame zmagovalka. Imam pričo. Hvala za vzpodbudni komentar mojim snežakom in božičkom. LP

    OdgovoriIzbriši
  18. Vauuu Klara, še en prekrasen izdelek...prav nič začetniški ne izgleda! Super..vse mi je všeč, od barv, do jelenčka in "zavite" smrečiče...barve, prekrasno ozadje....le nadaljuj!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ojej, pa prav spomnit si me morala na to objavo (čas za zardevanje). Motiv sem videla, le komentirala nisem. Dostikrat na hitro preletim bloge in si rečem: bom komentirala kasneje, pa potem ni časa. Hvala za omembo, me veseli, da še koga vzpodbudim k ustvarjanju. Zame je bila mešana tehnika povsem logična nadgradnja čestitkanja. Verjamem, da gre zaradi teh osnov tudi vsem vam tako dobro. Ko se enkrat navadiš lepo kombinirati in postavljati motive, pač to ostane. Lepo zimsko idilo si si pričarala, lepo si skombinirala barve. Upam, da boš nadaljevala in ob tem uživala tako zelo, kot jaz :)

    OdgovoriIzbriši
  20. :) zelo všeč, prava mojstrica si že :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ostala sem brez besed,saj je fantastična.Komaj čakam,da pokažeš še kaj podobnega.Postala si prava mojstrica.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  22. uau...meni je zeeelo všeč... bravo... :-))

    OdgovoriIzbriši
  23. Super duper. Kaj tako lepega bi z veseljem obesila na steno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)