9. 6. 13

Še ena inspiracija

Najprej hvala Vladki, Tini in Mojci, da sta mi dali navdih za izdelavo čestitke namenjene res dobri, stari prijateljici, ki je te dni praznovala okrogla leta.
Vajini izzivi me vsakič inspirirajo in skoraj vedno tudi naredim kakšen izdelek čeprav ga ne utegnem vedno objaviti pravočasno. Najbolj pa sem ostala očarana nad mixed media tehniko iz dvanajstega izziva, ki je kar ne morem nehati eksperimentirati...zato Vladka, HVALA še enkrat.
Tu pa je moja čestitka posebne oblike, ki sem ji malo priredila velikost žepkov.










 
 
 
 Čestitko prijavljam na izziv Ko me inspirira 14.
 Lepo se imejte in uživajte na sončku.


15 komentarjev:

  1. Kako lepa in nežna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, voščilnica. Barve, čipka, krasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je. Všeč mi je obroba iz čipke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kako lepo voščilnico si naredila!
    Tale inspiracija je zelo zanimiva, kajne, in tebi je čudovito uspela. Všeč mi je, ker je tvoja oblika pravokotna :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovito romantična je! Izbrala si čudovit papir in čipka tako lepo zaključi.... Všeč mi je tudi zaključek z ovalčkom in vrtnicami. Res je krasna! Hvala za vse prijazne besede in hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je, tako nezna in romanticna. Krasne barve in dodatki. Se vidi, da si prijateljici naredila ta izdelek s posebno neznostjo in radostjo. In zelo sem vesela, da ti s Tino dajeva nove ideje in inspiracije. Hvala tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  7. To čestitko pa res lahko gledaš in gledaš. Barva, čipke, metuljček, vrtnica - sama romantika. Všeč mi je. Čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau uau ua! Samo to lahko rečem. Kako lepe barve si izbrala in pa papirček tudi, vse je perfektno res! lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa, super barvna kombinacija in dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, prelepa je! Kako ti uspe tako natančno prilepiti čipko! Barve, metuljček, oblika, prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Seveda je všeč tudi meni. Prav lepo se je družiti v tej inspiraciji. Čipka pa resnično prav lepo popestri tvojo čudovito čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ijoj, kako je nežna in lepa! Super si priredila velikost žepkov.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita je! Všeč so mi čipke. Pa tudi vse ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitka je res lepa. Koncert STILLOUT pa je bil MEGA

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)