25. 3. 13

Vintage in Ellini angelčki

Pred kratkim sem dobila prošnjo za izdelavo voščilnice s prav posebnim motivom... angelči. Vendar to niso angelčki "kar tako"... to so unikatni Ellini angelčki, znane in priznane hrvaške umetnice Elle. Takoj so mi bili všeč... zdi se kot, da bodo zdaj, zdaj spregovorili in povedali vsak svojo zgodbo... zgodbo angela, ki varuje vsakega od nas. Všeč mi je predstava, da so angeli varuhi prav taki... z nekakšno otroško nedolžnostjo in navihanostjo na obrazu.
No, ker sem si "sposodila" kopijo avtorskega dela, se mi je zdelo prav prositi gospo Ello za dovoljenje, kar mi je prijazno odobrila.
Čestitka je narejena za prav posebni prijateljici.
Med izdelovanjem sem se trudila, da ne bi "zasenčila" krasnega motiva, ki sem ga tokrat naredila s transferjem na platno. Upam, da mi je uspelo... tokrat v malo nenavadnih vintage barvah. ;))














Čestitko prijavljam na tokratni izziv Craftalnice, kjer želijo vintage izdelke.

13 komentarjev:

  1. O, kako lepa čestitka! Super si jo sestavila. Angelčka sta prav prisrčna. Moraš postati dobre volje, ko ju vidiš :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo vintažko si sestavila, predvsem so mi zanimive barve. In rjav okvirček je prav super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivi angelčki. Lepo si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Res fantastična voščilnica!!!!! Sem brez besed,res, tako je lepa. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale tvoja vintage voščilnica ima res zanimive barve! Lepo si jo sestavila skupaj in res, najbolj se mi dopadeta prisrčna angelča! Lepa sta :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Nekaj posebnega je tvoja tokratna voščilnica. Lepa sestava, zanimive barve, pa poseben angelski motiv.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit motiv, barve in platno, ki v ta okvir prav pašejo. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljena, sem prvič pri tebi in ne morem odit, ne da bi pohvalila tvoje voščilnice. Sem brkljala malce po blogu. Pravljično lepo. Tista voščilnica z gozdnimi prijateljčki mi je sploh všeč :), pa tudi tile angelči so krasno izpadli!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Angelčki so vedno krasni, še posebno, če jih zna nekdo tako čudovito vključiti v celoto. Res mi je všeč tvoja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nataša Hočevar16. april 2013 ob 22:11

    ..tale voščilnica je splet treh različnih dimenzij.. ..osebe, ki Klari pripoveduje o osebi, ki je že vsaj mesec lastnica tele čudovite voščilnice.. ..in seveda Klare, ki je vanjo mojstrsko vkoponirala mojo osebnost in okus in želje Sandrice (ki ji je bila podarjena) ..je prav takšna kot jo lahko samo jaz podarim Sandri.. ..in v tem je čudovita moč in čarovnija Klare, ki spretno prebira osebnosti in tiho ugiba kako nas začarati ;)

    ..hvala

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)