25. 6. 12

Nature's discovery



Od kar sem kupila  te štampiljke (Tim Holtz NATURE'S DISCOVERY), jih ne moram nehati uporabljati. Čisto sem se zaljubila v motiv travnih bilk in metuljčkov. To čestitko sem naredila za rojstni dan moje naj, naj prijateljice. Malo sem bila neodločna glede barv ampak mislim, da je ta kombinacija super uspela.
Tudi ta izdelek prijavljam na Craftalnico (tu sem uporabila izrezke, embosiranje in trak) ... opazila sem, da je skoraj nemogoče ne narediti BINGO pri ustvarjanju. Vsi tej dodatki so postali že nekako nepogrešljivi... :))












8 komentarjev:

  1. Res je lep ta motiv, poseben pridih si pričarala z notnim ozadjem. Zelo lepo si zavezala tudi obe pentlji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni se vsake toliko časa zgodi, da nek set štampilj ne morem in ne mroem nehat uporabljati. SPloh pa metulji so tako lep in dobrodošel motiv. Zelo lepo si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa postavitev in izbira osnovne barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si to skombinirala...barve, štampiljke in pentlje... In zdi se mi, da je vsega ravno dovolj... :)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je zelo všeč barvna kombinacija, štampiljka pa je res čudovita in čisto te razumem, da je ne moreš pustiti namiru :) LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa in dopade se mi ta barvna kombinacija :-)) Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si uporabila tvoje, opala Timove štampiljke :). Lp: Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)